GÖR MIG VÄRLDENS FETASTE TJÄNST!


2013-11-11 @ 13:41:08
Som dom flesta vet är min största idol, min kändiscrush, min Gud, Eminem. Han finns med på listan över artister man kan önska till Bråvalla, och jag vet att det inte är säkert att han kommer ändå, men röstar tillräckligt många är chansen iallafall större att dom försöker få dit honom. Det finns ingen dröm jag gråtit, drömt, önskat och hoppats så innerligt som att få se honom live.

Att få se honom är någonting som skulle förgylla och hela mitt liv totalt, så snälla underbara läsare gå in HÄR och rösta på honom! (Han är i mittenraden, en liten bit ner, kolla bara efter artister på E i mitten så hittar ni honom). Tack på förhand fina ni!






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback