Fråga och svar: Jag & Felix?


2013-03-20 @ 10:28:12
Vet att du säkert fått den här frågan tusen gånger, men jag hittar det inte så frågar ändå. Hur träffades du och felix? :) Ni är jättefina tillsammans! Kram!

Svar:
Ja jag har svarat på det många gånger, men det gör ingenting, kan svara en gång till! Åh, tack så mycket :)
Det började med att jag var osams med hans låtsasbror, Alexander, och gick hem till dom för att prata med honom och reda ut allting. När jag står i hallen så kommer Felix upp i bara handduk och eftersom vi träffats någon gång hemma hos en gemensam vän så hälsade vi på varandra lite snabbt. Jag skämdes ihjäl kan jag säga. Sen när jag var nere hos Alexander så kom Felix ner en liten stund oså. På kvällen när jag kom hem så skrev han till mig på facebook; "byt namn från Härskarinnan, du är bara en liten fjolla ;)" och jag svarade någonting om att han var en fjolla. Efter det började vi prata mer och efter ett tag bestämde vi oss för att träffas. Jag var med Jennie den kvällen så vi gick och mötte Felix och gick hem till honom och kollade på "Sagan om ringen" (som alla låg och klagade på hur dålig den var haha!). Jag och Felix låg och pratade om hur ont det gjorde att bita sig i tungan, så sa han "kan inte jag få bita dig i tungan? Jag biter inte hårt jag lovar", haha. Men det blev istället våran första kyss och efter den dagen har vi hållit ihop trots alla motgångar. ♥
 






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback