Vila i frid, fina du


2013-01-27 @ 16:27:58
Jag var redo, jag visste att det inte var långt kvar, ändå kom det som en chock. "Hon gick bort för en vecka sen" sa han, bara sådär. Jag kunde känna hur mitt hjärta slutade slå för ett par sekunder bara för att sedan börja slå snabbare än någonsin. Din tid var kommen och det visste jag så väl, du mådde så dåligt så detta var det bästa för din skull. Men det gör fortfarande ont, ännu en person borta ur mitt liv och jag har knappt några kvar. Du var viktig, det hoppas jag att du visste. Tack för alla dessa år, vi ses på andra sidan. Vila i frid.
 
Nobody said it was easy
No one ever said it would be so hard
I'm going back to the start






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback