Väldigt personliga frågor. (Lär känna mig)


2013-02-12 @ 18:45:05


1.Hur blir du När du tänker på den du är kär i…

När jag är väldigt nykär blir jag pirrig, varm och nervös. Nu blir jag mest glad i hela kroppen.


2. Att tillbringa en hel dag i sängen med din älskling är:
 
Självklart skönt och slappt, men tråkigt. 


3. Är du svartsjuk?
Egentligen inte, men kan bli ibland då jag har väldigt dåligt självförtroende.


4. Det bästa din partner kan göra för dig är:
Klia mig på ryggen och..ja. Nej men älska mig precis som jag är antar jag?


5. Du ska köpa en present till din partner vad blir de då ? 
Brukar köpa småsaker då och då, hittar jag en snygg tröja så köper jag den åt honom liksom.


6. En person på bussen har sin plånbok till hälften uppe ur väskan. Vad gör du?
Helt ärligt? Ingenting. Ska jag säga "du jag stirrade lite på din väska och noterade att plånboken sticker upp"?


7. Mannen före dig i kassakön har femtio öre för lite när han ska betala. Kassörskan vägrar låta honom gå. Vad gör du?
Hade det funnits femtioöringar kvar idag hade jag nog gett honom en om jag hade.


8. Flirtar du någonsin med sådana du är ointresserad av?
 
Har jag säkert gjort någon gång i livet, flirta är roligt, men inte nu när jag är i ett förhållande.

9. Hur ofta går du tillbaka till din bostad för att du glömt något hemma, mobilen, plånboken eller dylikt? 
Aldrig. Är för lat för att vända om helt enkelt.


10. Dina vänner föreslår att ni ska spela ett nytt spel med allmänbildningsfrågor. Är du med?
Jag är superkass på sånt, är inte ett dugg allmänbildad ärligt talat. Men visst har jag spelat sånt.


 

1. Hur defierar du bra sex?
Roligt och skönt med ett bra avslut för båda. Gärna nya grejer.


2. Vad tycker du om förspel?
En aning överskattat, visst behöver man inte vara pang på, men man behöver inte heller ligga och kramas i en halvtimme.


3. Hur länge varar ett genomsnittligt samlag?
Det beror på hur länge man har lust att hålla på och vad man är ute efter. Men oftast plus-minus 40 minuter.


4. Vad gör du för att egga upp din partner?
Retas.


5. Förutom det, brukar du göra någonting annat för att piffa upp stämmningen?
Du menar om jag tänder ljus och bjuder på middag först för att sedan ligga och pussa på honom i två timmar innan vi kommer till saken? Nej, det gör jag inte. Lite smaksatt massageolja eller leksaker får dock förekomma.


6. Hur många orgasmer brukar din partner få under en sexakt?
Som dom flesta killar -en gång. Jag som är tjej har mer tur på den punkten.


7. Vad gör du efter att det gått för dig?
Ser till att han får göra detsamma, rätt ska vara rätt.


8. Ungefär hur många olika ställningar blir det under ett normalt samlag?
Cirka tre stycken, ibland fler, men sällan färre. Variation är bra.


9. Hur bra tror du att du är i sängen?

Förr (tidigare sexpartners) var jag nog inte så rolig, mådde så dåligt så var inte så intresserad av sexet. Men efter över två år tillsammans med Felix så lär man sig vad den andra tycker om och då rättar man sig efter det. Simple as that.


10. Vem brukar ta initiativet till sex, du eller din partner?
Oftast jag, jag har nog större och oftare lust.


11. Hur länge har du gått utan att få sex som längst?
Sen jag förlorade oskulden har det gått max några månader mellan varje.





1.Berätta om första fyllan
HAHA..nej.


2. Vem är ditt snyggaste hångel?

Har väl varit flera snygga, men Felix självklart.


3. Yngsta respektive äldsta hånglet?

Yngsta -två år yngre. Äldsta -två år äldre tror jag.


4. Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarsperiod?
För länge sen, ja.


5. Säg något du är nöjd med i ditt utseende.
Hm, svårt. Är egentligen inte nöjd med något, men mina ögonfransar om jag måste säga något. Dom är långa, haha.


6.Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.

Ögon och skön stil (stort linne, trasiga jeansshorts osv). Fint leende tackar man ju inte nej till heller.

7. Favoritsexsoundtrack.

Inget alls. Musik och sex hör inte ihop.


8. Vilken är den pinsammaste skivan du äger?

Barbados HAHA.


9. Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha sex med?

Marshall Mathers eller Ed Westwick. Mums.


10. Har du ljugit för att få någon i säng?

Nej det har inte varit nödvändigt.


11. Har du strippat för någon?

Ja.

12. Har du stoppat upp behån/byxorna någon gång?

På skoj, ja. Men aldrig seriöst.

 







Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback