Fem sanningar om mig


2013-02-17 @ 22:24:06
-Mitt ena ögonbryn växer inte, delvis för att jag har ärr i det och delvis för..jag vet inte. Men på vissa ställen finns det liksom inget hår, så jag måste måla ögonbrynen för att inte se missbildad ut (som om det hjälper? HAHA). Jobbigt.

-Jag hatar att bli fotograferad, tycker aldrig någonsin att jag blir bra på bild och raderar i stort sett varenda en.

-Jag tycker egentligen bättre om lite kyla än mycket värme, vet inte riktigt varför men gillar inte att bli sådär äckligt varm. Är hellre lite kall faktiskt.

-Jag ändrar humör efter vilken musik jag lyssnar på för tillfället. Lyssnar jag på depp-musik blir jag jätteledsen, lyssnar jag på pepp-musik kan jag inte sitta still osv.

-Jag ser kanske inte så intelligent ut, men är faktiskt ganska smart. Får aldrig underkänt på prov och har oftast bra saker att säga om..allt. Däremot har jag jobbigare med att läsa då alla ord hoppar runt för mig och jag kan sällan koncentrera mig på det jag ska.







Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback