Converse


2013-02-27 @ 14:06:10

Dom flesta av mina vänner vet att jag inte är något jätte-fan utav Converse-skor då jag ibland kan tycka att det ser lite ut som clownskor..haha. Dessutom är det sjukligt mainstream med dessa höga, vita eller röda Converse, dom senaste somrarna har alla gått runt och sett ut som varandra, grymt fult. Men däremot tycker jag att låga kan vara riktigt snyggt, vet inte varför men gillar dom mycket bättre. Någon snygg, inte lika vanlig, färg som någon utav dessa fyra skulle jag lätt kunna gå runt i!






Kommentarer
Postat av: Caroline

TAck för kommentaren du lämnade hos mig, alltid kul när folk kikar in :)
Ja den låga modellen är ju mycket snyggare.

Önskar dig en fortsatt fin kväll!

2013-02-27 @ 19:17:39
URL: http://barbaskon.blogspot.se



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback