10 FACTS ABOUT ME.


2013-12-18 @ 21:25:00
1. Jag älskar att sova, kan somna på eftermiddagen och sova tills nästa morgon bara för att sedan göra samma sak igen haha.

2. Jag föredrar att bli kallad smart före snygg då jag anser att intelligens är en finare komplimang än utseende.

3. Jag har inte en jäkla aning om vad jag vill göra med mitt liv, just nu fokuserar jag på att ta en dag i taget.

4. Jag är rädd för tomten och glassbilen. Tomtar ser så elaka ut och glassbilens musik låter som om den är tagen ur en 80-tals skräckfilm ungefär. Creepy.

5. Jag älskar spontana saker, att helt utan planering bara göra någonting kul.

6. Jag längtar sönder till sommaren då det blir Bråvalla med härligt folk!

7. Enligt min psykolog lider jag av svåra skuldkänslor, vilket jag tror att han har rätt i. Får skuldkänslor för saker jag inte ens kan styra över.

8. Mitt rum är målat i blått och vitt pga min kärlek till IFK Göteborg, haha.

9. När jag var 12 år vad jag helt säker på att jag skulle bli monstertruck-förare när jag blev stor.

10. Jag älskar att ge bort presenter, men hatar att få. Känns alltid som att man inte verkar tillräckligt glad eller tacksam hah.






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback