Din dag idag!♥


2013-08-24 @ 12:40:48
Idag fyller min absolut bästa vän i hela världen 18 år, jag kan inte förstå att det var så himla många år sedan vi satt där på trappan utanför våran dagmamma och delade på en clementin. Jag kan inte heller förstå hur något så litet kan vara början till något så stort, en liten clementin och sedan har vi hållit ihop i alla år. Men jag är så oerhört tacksam över att den här tjejen har valt att vara just min bästa vän, just min syster och just min själsfrände. Vi känner varandra från insidan och ut, vi kan precis allt om varandra. Vi kan inte vara osams, vi kan inte ens tjafsa lite grann, för jag tror det är så när man verkligen hör ihop med någon. Utan den här vackra, fantastiska tjejen skulle jag inte stå här idag. Hon är min styrka, min livsglöd och det bästa jag har. Hoppas din dag blir den bästa, för det förtjänar du min pärla. Jag älskar dig av hela mitt hjärta, grattis!♥







Kommentarer
Postat av: Jennie pennie

Mina fina underbara bästa vän! Du är för bra för att vara sann! Jag är så glad att vi blev vänner den där dagen och jag är ännu gladare att vi har hållit ihop, men det är äkta vänskap och så kommer de förbli, det kommer förbli du och jag föralltid förevigt mot världen! Jag tackar dig för du är min bästa vän, min syster och alltid vid min sida och jag kommer alltid vara vid din sida för jag kommer aldrig någonsin lämna dig så du kommer aldrig bli av med mig! Vi kan aldrig vara osams, och de är jag glad för, för jag hatar och vara osams med dig, de gör mig ledsamast i världen så de är tur att vi aldrig är osams, inte ens tjafsar, men vi accepterar varandra precis för dom vi är, och våra åsikter osv, bästa vänner med andra ord!!! Jaa vi kan varandras hemligheter och vet allt om varandra och inga ord behövs säga för att vi ska förstå varandra, och du förstår mig bättre än någon annan och jag älskar dig för att du är min bästa vän för jag kan vissa dagar inte förstå hur jag kunde ha sån tur att ha dig! Tack för du är du och att vi är bästa vänner! Du är min sol, soulmate, bästa vän, syster och mitt allt! Jag älskar dig mest i världen !❤❤❤❤<3333

2013-08-24 @ 14:32:15



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback