Världens bästa, tack att du finns♥


2013-04-30 @ 09:45:58
Vad vore jag utan dig egentligen? Tom, ensam, vilsen, död? Du är den som alltid funnits där genom alla motgångar och medgångar, jag kan ringa dig vid fyra på morgonen och du tar dig fortfarande tid att lyssna på mig. Vi har gråtit och skrattat tillsammans, vi har gått igenom mer än dom flesta klarar av. Men vi har klarat allting för vi har alltid haft varandra, i vått och torrt har vi hållit ihop. Jag svär på allt i denna värld att jag aldrig kommer lämna dig, aldrig någonsin. Utan dig är jag inte hel. Jag älskar dig Jennie Charlotte Åkerström, tack för att du är du♥






Kommentarer
Postat av: Jenniepennie

Jag älskar dig mest världens bästa vän! Vi har hållit ihop sen ett års ålder och kommer hålla ihop resten av livet, det är äkta vänskap när man inte lämnar varandra oavsett vad! Och det vi har är äkta vänskap. Du finns alltid där för mig, du står alltid vid min sida, och utan dig skulle jag inte vara där jag är idag, för vi har stått igenom åskväder och solskens dagar, igenom all sorg och all glädje! Jag vore ingenting utan dig, lämnar dig aldrig!<3

2013-04-30 @ 10:18:10



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback