Tio sanningar om mig


2012-09-06 @ 09:08:43
-Jag älskar Marshall Bruce Mathers III, Eminem, helhjärtat och blir helt till mig av att titta på hans musikvideor eller 8Mile. Säger någon skit om honom känner jag verkligen hur jag bara vill slå sönder ungen, haha. Obsessed.



-Jag hatar att vara rökberoende och ångrar varje dag att jag började. Verkligen hatar det. Folk säger "sluta bara då" men så enkelt är det fan inte. Testa hur länge ni orkar skaka, ha ångest och vara pissed off på hela världen.

-När jag har mens är jag överkänslig. Häromdagen grät jag till Hannah Montana, då förstår ni vilken fjant jag blir haha.
 
-Jag älskar att göra mina föräldrar stolta. Det är för deras skull jag kämpar med skolan trots att det är jobbigt, jag gjorde dom besvikna tills 9:an då jag bestämde mig att det var dags att ge allt.
 
-Jag hatar att sola. Tycker det är så fruktansvärt tråkigt och hatar att ligga i värme haha.
 
-Jag har typ tio kuddar i min säng. Vill kunna byta plats och fortfarande ha kudde, trög jag vet.
 
 -Jag kan inte ha långärmad eller jacka på toaletten. Värsta jag vet, tar alltid av mig det.
 
-Jag mår som bäst när jag dansar eller ritar. Det tar bort alla dåliga tankar och jag är bara positiv, ändå gör jag knappt något utav det längre.
 
-Jag tycker att Mary-Kate Olsen är en riktig stilikon. Visst, vi har inte precis samma klädsmak, men hon är så varierad och snygg.


 
-Jag hatar att läsa någons blogg där det står "du är mitt allt" eller dyl och så vet jag vad fittan gjort. Alltså personer som varit otrogna som ändå sitter och påstår sig älska personen. Om man älskar någon är man inte otrogen så käften med er, tack på förhand.






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback