Jag är tacksam som har er.


2012-09-19 @ 07:44:00
Min fantastiska vänner, som trots alla jobbiga och rädda stunder alltid stått kvar vid min sida, som aldrig lämnat mig ens för en sekund. Min älskvärda familj, som aldrig slutat tro på mig ens när jag gett upp själv, som alltid uppmuntrar och stöttar mig. Min underbara pojkvän, som alltid står kvar även när mina värsta utbrott hälls över honom, som alltid får mig att känna mig älskad och speciell. Genom honom har jag även fått ännu en familj att älska och känna mig trygg med, som betyder så otroligt mycket för mig. Min morfar, även om jag inte kan se dig längre kan jag ibland känna din närvaro och vet att du finns kvar hos mig. Mina fina läsare, som alltid är förstående och så himla fina emot mig. Era kommentarer och mail betyder mer än vad ni tror.
 
Alla ni nämnda är jag tacksam att ha, ni är guldvärda.






Kommentarer
Postat av: gabriella

hej, kommentera gärna vad du tycker om bilderna jag tog igår när jag fotade Moa Danesten - Ivoire, bilderna finns på min blogg, fler bilder kommer under dagen! ha en bra dag! :)

2012-09-19 @ 13:37:11
URL: http://gabriellamassi.blogg.se
Postat av: julia

svar: tack! detsamma izabelle!

2012-09-19 @ 15:13:39
URL: http://juliafalknilsson.blogg.se



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback