Fråga och svar: Jag & Felix - jobbiga tider?


2012-10-28 @ 11:54:49


Svar: Först vill jag tacka så mycket! :) Sen så ja, sjävklart har vi, precis som dom flesta par, haft tider som varit svårare än andra. Vi har t.o.m gjort slut flera gånger, även om det varit väldigt kortvarigt. Vi har våra perioder då vi bråkar mer och knappt tål varandra, men vi somnar ändå tätt intill varje natt. Vi har inte haft perioder då vi inte setts, för vi har alltid sovit tillsammans ändå vare sig det varit som vänner eller som ett par. Men otroligt svåra perioder har vi haft och vi har fått kämpa oss blodiga för att klara av det. Jag tror att man egentigen måste vara lite osams ibland för att kunna hålla sams efteråt, för visst finns det inga mysigare stunder än då man blivit sams?

Kärlek är en oändlig berg-och-dal-bana med mycket upp- och nedgångar, som jag sa en annan gång: Kärlek är en känsla, skapad av att kasta alla andra känslor i en mixer. Så det finns med både ilska och sorg, men också glädje och lycka. För lite mer än en månad sen var jag en idiot och betedde mig väldigt illa, något som tog hårt på vårat förhållande och jag ångrar hur jag behandlade honom väldigt mycket, har mått sämre än någonsin över det. Vi har bråkat, vi har skrikit, vi har gråtit. Vårat förhållande har varit allt annat än lätt under dom här snart två åren tillsammans, men det har varit värt att kämpa. Vi är inte perfekta, det är ingen, men man kan göra så gott man kan ändå, eller hur?

Jag älskar honom av hela mitt hjärta, och han säger att han gör detsamma. Så jag känner att några bråk inte är någonting jämfört med våran kärlek. Blev ett väldigt långt svar här, men hoppas du förstår att alla par, hur perfekta dom än kan verka, bråkar ibland. Man får helt enkelt vad som är värt att kämpa för. Kram på dig!






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback