Tummar lite


2012-05-22 @ 19:10:39


»Elizabeth Olsen. Lillasyster till de två kända Olsen-tvillingarna Mary-Kate och Ashley. När systrarna börjat lägga filmrollerna på hyllan, har Elizabeth bara börjat. Det sägs att hon är en perfekt blandning av de båda systrarna, och utséendemässigt håller jag med, snygg som få!

»Sex-prat. Jag älskar när jag och mina tjejkompisar sitter och pratar om sex och allt därtill, det är både roligt och intressant. Många tjejer är lite "pryda" och kan inte prata om sådant, men vi vet att även ni har tankar, så börja snacka istället!

»Solbrillor. Jag har iallafall 15 par och jag älskar dom alla. Det är en snygg accessoar och är skitbra nu när solen kommer fram. Big love!

»Thai-mat. Underbart gott, tröttnar aldrig på thai-mat faktiskt. Skulle kunna äta det dagligen!





»Justin Bieber fans. Killen är det ingenting fel på, förutom hans musik och frilla då. Men han är snygg och han är ju utan tvekan duktig. Men när jag var i Stockholm i helgen kom det ett gäng tjejer som bar runt på en Bieber-handduk och sjöng högt på hans låtar. Ont i huvudet resten av dagen, tack brudar!

»Dubbelmoral och låtsasliv bland bloggarna. "Jag tjänar perfekt med pengar, jag har ett perfekt liv, jag har ett perfekt förhållande och allt i mitt liv är bara perfekt!" Bara jag som är trött på det? Som Foki t.ex. som alltid ska vara så sockersöt, men sedan åker till en tigerpark där tigrarna är fastkedjade och nerdrogade dygnet runt. Bloggvärlden svämmar snart över utav dubbelmoral.

»Osköna trosor. Stringtrosor som är vassa känns ju ungefär som att sätta sig på en bandsåg. För att inte tala om alla dessa trosor som ständigt envisas med att hälsa på halvvägs upp i ändtarmen, väldigt mysigt, verkligen.

»Att man aldrig ser Benjamin McKenzie längre. Ni vet han som spelade Ryan och som jag vet att miljoner tjejer dreglat över..vart är han?!?!







Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback