Tio efterblivna sanningar om mig


2012-05-27 @ 10:27:23
» Varje gång jag sätter mig ner på toaletten tror jag att det ska komma en orm eller giftig insekt och bita mig så jag dör på toaletten. Sjukt jag vet, men vill verkligen inte att det ska stå "17årig flicka hittad död på toaletten -hann inte ens torka sig" typ HAHA.

» Jag kan inte gå på sista trappsteget i en trappa utan hoppar alltid över det.

» Varje gång jag skaffar en ny app, program eller spel så blir jag beroende. Just nu är det tyvärr instagram, det är ju liksom inte ens kul egentligen? Jobbigt.

» Jag är övertygad om att tjejer pratar mer om sex än killar gör.

» Min drömkille (förutom Felix) har dreads uppsatt i en "toffs-knut", svart/vita/grå tatueringar lite överallt, töjning i örat, piercing i tungan-ögonbrynet och bröstvårtan, stoooort linne, stor snygg klocka, ryggsäck, trasiga ljusa jeansshorts och ett par snygga tygskor. Trodde ni inte va?!

» Jag älskar att gå på promenader, tycker det är mysigt och skönt.

» Päronsaft är den godaste saft jag vet.

» Jag är nästan alltid sen till precis allting, och när någon frågar vart jag är så säger jag alltid att jag är påväg.

» Hatar när personen jag sover med, sover längre än mig. Tycker det är skittråkigt och är en riktig bitch så försöker ofta väcka den.

» Jag har problem med mina knän, rygg, höfter, nacke, fotleder och ibland armbågarna. Med andra ord är jag som en 70-årig tant.






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback