My heart is about to break for the final time


2012-05-26 @ 10:40:45
Now I see everything a little more clearly
The bad outweighs the good things,
You're just a phone call away
Every day you seem further away (you're just a phone call away)
Soon you'll see that everything will work out for me
So keep your promises you promised to me
What's more important...
"Hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig."

__________________________

Den 4 juni är det begravning för min gammelmorbror Ragnar, varje gång jag tänker på det slår mitt hjärta lite snabbare och det gör ont. Jag är livrädd för begravningar, men jag vill få min chans att säga hejdå. Önskar bara att jag kunde ta med mig någon så jag hade några armar att krypa in i..






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback