Internationella Krama-En-Musiker-Dagen


2012-05-28 @ 08:14:20
Det är faktiskt idag, den 28/5. Så, vilken musiker/artist skulle ni vilja krama? Här är mina val:




Varför dessa?

Marshall -Har alltid älskat honom, skulle säkert svimma om jag såg den mannen. Skulle hugga av ett öra för att få krama Marshall.

50 cent -Vem vill inte ha dom armarna runt sig för några sekunder?

Kurt -Skulle vilja gå tillbaka ett antal år och krama om honom ordentligt, tror han skulle behövt det.

Enrique -Visst, hans musik är inte mina favoritlåtar kanske, men han är ju gudomlig, det kan ingen förneka.

Tom -Han har checkat av några av mina "dröm-kille-saker", och titta på han?! Han är ju för fin.

Oliver -Fruktansvärt snygg, dödligt het.






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback