Ibland saknar jag faktiskt mitt blonda hår


2012-05-29 @ 22:50:13

Trots all blondering och blekning håret fick stå ut med var det faktiskt både tjockare, längre och finare än vad det är nu. Dessutom är det ganska fräscht med blondt till sommaren. Börjar undra om jag gjorde ett misstag som färgade det mörkt..? Saknar hela alltihop där, det var svårt men ändå enklare än nu. Näe kanske borde ta och bli blond igen..eller?


Spenderat dagen på dagis och med Lizzie, jäkla underbart hela alltihop! Nu sitter jag och lyssnar på Ingen Vill Veta Var Du Köpt Din Tröja haha, väntar på att Felix ska komma hit och mysa lite.






Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker då verkligen att du borde bli blond igen!! <3

2012-05-30 @ 20:55:00
Postat av: Anonym

BLI BLOND BLI BLOND!

2012-05-31 @ 22:30:18



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback