Fråga och svar: Akuten


2012-05-03 @ 22:46:08


Svar: Tar det kortfattat; haft kramper i vänstra sidan under ungefär en månad, senaste veckan har det bara blivit värre och värre. Igårkväll blev det förjävligt så imorse fick min lärare skjutsa mig in till akuten. Jag har extrem läkarskräck, nålskräck, sprutskräck och överhuvudtaget sjukhusskräck, så tur att jag ringde och väckte Pennie och att även Sandrisen kom sen. Världens bästa vänner har jag!

Skulle vara hemma och vila sa läkarna och jag skulle komma in om det inte försvann, kommer även kallas till en annan läkare för att "följa" detta osv. Men just nu mår jag lite bättre, trött och ont men klarar mig. Kram!






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback