You are my only one


2012-03-24 @ 17:04:40
Jag vet att flera av er läsare stör halvt ihjäl er när jag skriver om Felix, men so be it. Bloggen är min ventil, mitt sätt att få ut alla mina känslor, bra som dåliga. Kan ni inte ta att någon annan är lycklig så tycker jag synd om er och hoppas att ni en dag ska få känna på samma sätt.


Jag har gråtit över killar, känt mig äcklig och ful på grund av dom och jag har betett mig på ett sätt som inte är jag för killars skull. Men aldrig innan har en kille fått mig att gråta av lycka, fått mig känna mig speciell eller känt att jag kan vara mig själv precis som jag är, för det räcker. Inga ord i hela världen kan beskriva mina känslor för dig, du är den jag vill dela hela livet med. Klart vi bråkar, vi tycker olika och är båda envisa snorungar när det kommer till att ha rätt eller fel. Och när det blir så, då känns allt för en sekund meningslöst och jag förlorar all styrka. Men det räcker med en blick från dig för att jag ska älska livet igen. Jag kan inte räkna hur många gånger jag helt plötsligt börjat gråta hysteriskt -av lycka över att du är min. Vi säger båda dumma saker och ångrar oss i samma sekund orden kommer ur munnen, men det är väl ändå dom där speciella orden som väger mest i det stora hela? Jag vet att du ibland är osäker och orolig, jag vet att du ibland inte mår så bra och är rädd att det ska bli fel. Men jag kan lova dig att du inte behöver vara osäker, jag kommer inte lämna dig. Kärleken du ger mig dagligen är min styrka, utan den skulle jag inte orka stå på benen. Det är ingen annan än du som kan få mig känna mig fin, det är i dina armar jag känner mig trygg. Enda sedan jag träffade dig har jag känt samma sak: Du är den rätta. Och jag är säker på att vad som än händer så kommer det alltid vara dig jag kryper ner brevid på kvällen. Ingen kan någonstans ta din plats, du är mitt hjärta.


Bild sen..höstas tror jag






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback