Just nu:


2012-03-21 @ 13:13:22

Spenderat senaste timmen/timmarna ute i solen med penslar, färg och papper. Vet inte riktigt vad jag målar haha, ser ut som Benjamin Button typ haha (en gammal bäbis). Får väl kalla den Benjamin då. Senast jag kollade var det 28-29 grader i solen, och det kan nog stämma ganska bra med tanke på att jag svettas ihjäl i en tunn, luftig t-shirt. Behöver ingen kritik för den bilden idag tack, inte målat på flera månder så ja haha, ser inte klokt ut. Ännu underbarare att massa fåglar sjunger och att det flyger ett flertal fina fjärilar runt mitt huvud. Ska in och se om jag kan få ihop en quornsallad tänkte jag, puss på denna sköna dag.






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback