Jag drar ut på vintergatan och letar kompisar nu


2012-03-31 @ 17:35:21

HAHAHAH tänker på två människor när jag ser denna bilden, jag är värsta blobben, kan vara lik massa människor!
Oftast är det ju fruktansvärt fula människor så kanske ingen supermerit..men ändå!

Lovisa kom hit igårkväll, blev en massa prat och sedan fick hon trängas med mig & Felix inatt. Imorse åkte jag & mammis till stan för att sola, fick även med mig ett par jeansshorts hem som ni inte får se för jag orkar inte visa. Glömt att berätta att mammis köpte lite saker till mig i Kalmar som jag inte heller orkar visa HEHEH, köp egna saker. Jaja nu lyssnar jag på söta Evan Taubenfeld och har ätit god pastasallad. Hejdå.






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback