Nummer-lista


2012-06-09 @ 13:02:54
10 bloggar du läser: gossips, falsksanning, hannah widerstedt, jockiboi, annayeah, ebbaevelinanilsson, ellybells, sandreeey, maliinsvenssson, lovisaellamaria

9 personer som är viktiga för dig:
Mina närmaste är viktigast på jorden

8 stycken av samma sak som du älskar:
Alla mina skor!!

7 filmer du gillar:
Ever After, Skattkammarplaneten, 8 Mile, A Cinderella story, Angus Thongs and perfect snogging, Fast and furious filmerna, osvosv

6 affärer du handlar i:
orkar inte skriva dom haha, olika

5 saker som är typiskt dig:
Galet temperament, känsloladdad, oftast positiv, bryr mig om allt och alla, starka åsikter.

4 saker med din blogg som är originellt:
Jag vet inte, jag själv är väl rätt så originell, mina texter, mitt sätt och min smak?

3 sätt du visar att du är arg på:
Skriker, slår, skakar

2 saker du vill uppnå i år:
Bli nöjd med mig själv framförallt och få mina vänner till samma sak

1 sak du önskar:
Att alltid ha en sista chans. En sista chans att ta farväl, en sista chans att ställa allt till rätta osv.


Duktigt gammal bild






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback