Lär känna mig..


2012-07-16 @ 14:16:52
älskar namnen Nathanael & Denise.
 
hatar när folk andas på mig, tycker det är vidrigt.
 
tvingar Felix sjunga "när trollmor lagt sina elva små troll" nästan varje kväll, somnar lättare då haha.
 
älskar gosedjur, har X-antal i mitt rum och hundratals i garaget som jag inte kan slänga.
 
bryr mig ibland för mycket och kan bli deppig när någon annan är ledsen.
 
när jag var 12 år ville jag bli monstertruck-förare.
 
kommer nog aldrig riktigt acceptera att jag har Bipolär Syndrom, jag hatar det verkligen.
 
sjunger alltid när jag duschar, fruktansvärt falskt.

är känslig mot mediciner. Fick byta BS-medicin ett flertal gånger för jag fick migrän, kramper, illamående, blev extremt törstig och fick utslag över hela kroppen.
 
tar fortfarande hårborsten i handen och mimar till Britney Spears, tycker det är skitkul.
 
 
är en extremt flummig person, fråga bara mina vänner. Skrattar åt tråkiga saker, kan göra en ful miin till någon helt random och skämmer ständigt ut mig genom att göra fula danser till bäbis-låtar.
 
 






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback