Ett gäng bilder från igår/inatt


2012-07-13 @ 11:43:02


Dom två sista är snodda från Adam & Anna :)

Det blev en så sjukt grym kväll så ni kan bara inte förstå, hade så himla roligt heeeela kvällen. Började lite hemma, sen hittade vi ett skönt ställe att sitta på innan vi slutligen drog oss ner till stan och träffade otroligt mycket fint folk. Hemma ungefär halv två och idag mår jag som jag förtjänar, som ett as med andra ord.
 

Har fortfarande inte ätit frukost för mår så förbannat illa, men ska försöka få i mig något. Idag kommer några kompisar till min familj hit från Motala så vi ska ut till stugan och mysa. Puss!






Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är killen längst ner till höger som du och tjejen står med? :)

Svar: Det är hus-i-helvete-Gustav från Jockiboi&Widerstedt show :)
Isabelle L. Thörner

2012-07-13 @ 16:22:14



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback