Dagens enorma diss: Folk som 'delar med sig', för mycket.


2012-07-22 @ 17:22:45
Jag har märkt att bara fler och fler lägger upp bilder där de är nakna, på sina snoppar och på sina bröst. Jag kan ärligt talat inte förstå meningen med detta då man bara skämmer ut sig själv, sin familj och sin partner fullständigt. De flesta som lägger ut sådana bilder har blogg och ursäkten är: "men jag tjänar ju pengar på det!". Okej, du tjänar pengar på din kropp? Det gör även prostituerade så det sätter väl er i samma fack då antar jag. 
 
Däremot finns det lite olikheter mellan killar och tjejer när det kommer till att visa upp sig. När en kille lägger upp en bild på sin snopp är han "rolig", "skön" eller liknande. Skulle jag däremot lägga mig naken, sära på benen och knäppa en bild skulle kommentarer som "hora", "slampa" och "attentionwhore" strömma in. För att klargöra en sak: man är inte en hora för att man lägger upp lättklädda/nakna bilder på sig själv, men de övriga två orden kan stämma in. Så jag anser inte att ni är några horor för att ni gör detta, men i.o.m att ni tjänar pengar på det så hamnar ni väl någonstans mellan slampa och prostituerad.
 
Sen undrar jag, som en gammal tant ungefär, vad fan era föräldrar skulle säga om de klickade sig in på eran blogg och hittade bilder på era könsorgan/tuttar? Vilken skam de stackarna måste tvingas leva med, skammen att deras son/dotter tror att den är någon jävla glamourmodell. För ärligt talat, 20kr för att visa tuttarna? Varför skriver ni inte bara "kläm och känn för en tia" på bröstet och går ut? Bilder som läggs upp på nätet finns alltid kvar, alltid. Så om 10 år när ni skaffat familj och barn så kan de lyckas hitta dessa bilder och då blir skammen ännu större. Men visstvisst, vill ni att pedofiler ska sitta och runka av sina 10cm's penisar till bilder av era bröst så fine, det är egentligen inte mitt problem.
 
Människor som gör såhär är en samhällets svarta får, de som bär på skammen. För fyfan vad jag skäms över att vara svensk när jag ser detta. Äckligt är det också, och patetiskt. Skaffa er ett riktigt jobb istället för att tro att du ska bli nya Kissie/Jockiboi för att 100 pers kollat på din snopp. Usch.
 
 






Kommentarer
Postat av: Fanny

Håller med dig!

2012-07-22 @ 17:45:46
Postat av: Ironi.

Efter att ha kollat igenom din blogg inser jag hur ironisk detta inlägg är. Du visar ju upp dina bröst så fort du får chansen.

Svar: Visar upp mina bröst? Jag kan inte rå för det faktum att jag har tuttar, jag skulle gärna ta bort dom ärligt talat. Eller det faktum att dom syns när man har linne eller tröja. Jag gissar att du syftar på att "visa brösten" är att ha på sig ett urringat linne, eller hur? Jag vill ju inte gå i varken polotröja eller tvångströja på sommaren, och jag syftar i inlägget på människor som tar kort på sig själva i endast bh eller utan någonting alls. Så inlägget är inte det minsta ironiskt, däremot det faktum att du är anonym. Tack för din kommentar, kram :)
Isabelle L. Thörner

2012-07-22 @ 18:12:58
Postat av: Anonymus

Håller med dig fullständigt, bra jävla sagt.

2012-07-22 @ 18:47:21
Postat av: Anonym

Du e bara avis för dom har flera läsare en dig gumman :)

Svar: Jag vill inte få läsare genom att visa upp mig, så nej. Läsarantal har ingen betydelse helt ärligt. Kram gumman/gubben :)
Isabelle L. Thörner

2012-07-23 @ 14:36:58



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback