Bytt till en ful, slarvig header


2012-07-19 @ 15:12:39
Såg att någon hade liknande min och det klarar jag inte, vill inte ha likadan som någon annan.. Haha tönt jag vet men så är det. Ska göra en noggrann någon gång när jag är frisk och har orken till det. Denna blev snabb och slarvig med skitsamma bättre än inget, right? Jappploppmarabou.
 
Skulle egentligen träffat min bäbis Eitill idag, men mår inge vidare och regn skulle det också bli så blev inte så tyvärr. Ska ringa hit Felix och så kommer även båda mina systrar att sova här, så imorgon blir det en tjejdag med fika och shopping i antingen Kalmar eller Norrköping, myspys!
 
 
Kom även på att jag lovat att lägga upp lite blogg-saker, så ska göra det också. Puss på er






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback