Såhär kul har jag när jag är sjuk


2012-01-19 @ 12:34:22

Snygg ju, vavavava?!?!?! Speciellt på bilden när jag ser ut som en fundersam pirat, sexyface. Om ni undrar varför jag har kläder och inte typ en av mina fina sparkdräkter (fakeonepiece) så gick jag upp och gjorde mig iårning snabbt imorse, trots att jag mådde som en mörbultad solros. Tog sedan tempen och insåg att jag fortfarande hade feber, jeteråligt.


Jag tänkte faktiskt visa er några klipp från videorna/videosarna/vadfanheterdetegentligen?! som jag & mina kumpaner spelade in när vi var små, dock så vet jag inte hur eftersom jag sitter på mammis data och hon inte har några "klipp-och-klista-dina-filmer-bäst-du-vill"-program och jag vågar inte ladda hem något ifall hon blir suris. Om några timmar kommer mina kära blodsystrar hit och livar upp stämningen, fiiint!






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback