Firade Sandris med tjejerna♥


2012-01-31 @ 22:07:29

Det var fler bilder, men någon utav aphjärnorna tog bort dom..fast tycker om er endå såklart.

Grattis igen min älskade vän, jag hoppas att din dag blev underbar för det förtjänar du. Vi har inte känt varandra speciellt länge, ett par månader, men på dom månaderna har vi kommit varandra närmare och närmare och nu är du en av mina absolut bästa vänner. Jag vet ärligt talat inte vad jag skulle ta mig till utan dig, du är en sån person som finns där i alla lägen och det är musketörerna som får mig glad när jag är ledsen. Det går inte förklara hur mycket du betyder för mig, men jag vill aldrig behöva förlora dig. Jag hoppas du är medveten om hur speciell och fin du är, jag älskar dig Sandra!






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback