Dålig uppdatering, men min data har ju somsagt tagit självmord


2012-01-19 @ 09:22:53
Behandlar jag verkligen alla mina datorer så himla illa? För varenda en tar livet av sig. Dom skulle försöka rädda mina bilder, och jag hoppas verkligen det går. Har varit en idiot och glömt spara mina viktiga bilder på usb, extern hårddisk eller skivor, dumkänsla. Sen tycker mamma att vi ska lägga några tusenlappar extra och få en bättre hårddisk, meeeeeeeen det tycker jag känns dumt. Jag kan leva utan data. Eller alltså..typ.
Igår gick min dag till att träffa Jennie & Annie, vi satt och snacka lite skit i mitt kök och drack varm oboy. Sen leta vi fram gamla filmer vi spelat in när vi var 9-11 år ungefär och kollade på, doooog av skratt. Pojkarna fick också komma förbi och titta lite och mobba oss. Idag är jag sjuk, som en get. Korvmojje.


Aw, första gången vi åkte nånstans tsm tror jag 






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback