Storebror


2012-02-23 @ 14:41:42
Har legat och kollat två avsnitt Big Brother med Felix. Har ärligt talat inte sett det sen jag var..8? Gynning och dom där såg jag, ett antal år sen iallafall. Men nu har jag kollat igen och jag måste erkänna att detta fåniga program är snuskigt roligt att titta på. Älskar dom töntiga bråken osv, det är underhållande. Jag har sett Hanna W's youtube-klipp och hatat, men nu tycker jag att hon är fantastisk. Hon är rolig som fan, provocerande självklart, men grymt rolig. Hon är anledningen till att jag började kolla. Dock skulle jag vilja hoppa in i tv:n och kväva Jessica med en kudde, får snart hjärtattack av den kvinnan. Avskyr människor som inte vet vad "håll käften" betyder.
Kollar ni på BB? Vem/vilka tycker ni är roligast/jobbigast/tråkigast?



Aja vilket tråkigt inlägg, men nu ska jag klä på mig så ska vi ta en promenix i dom 17.3 grader solen ger oss. Ska gå ner till stan och se om jag kan hitta någon ny näspiercing, finns inte många här i stan tyvärr.






Kommentarer
Postat av: julia

roligast är tenny & camilla, jessica osen jessica igen!

hon är så himla jobbig!

2012-02-23 @ 20:24:30
URL: http://juliafalknilsson.blogg.se/



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback