Ingen uppdatering igår


2012-02-04 @ 09:21:27
Men jag hade faktiskt inte riktigt tid med det. Fick gå runt i snöstormarnas snöstorm för att komma till skolan. Jennie mötte upp mig vid skolan runt halv två oså fick vi skjuts till Actic där vi tränade arslena av oss. Sedan kom hela fina gänget så bowlade vi, jag var inte så mycket till bowlingproffs som jag hade trott. Men kul hade vi! Sedan blev vi hämtade i omgångar och skjutsade till mig. Kollade på filmen jag & brudarna spelat in, parodi på våra kära pojkar haha! Spelade lite kort och käka tacos, sen sov jag gott brevid Felix.


Nu ska jag fixa lite frukost och gå upp med till Thörnrosa där uppe, sen ska jag dra en sväng till Actic innan jag träffar The Trollface's!






Kommentarer
Postat av: adam

MÅSTE GÖRAS OM!!!!!!!!!:D<3

2012-02-04 @ 13:07:17
Postat av: Anonym

vet inte om du vet om det men det står "rakkRUva.blogg.se" på bilderna ;)

2012-02-08 @ 20:53:36



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback