Rasistiskt att fira jul?


2012-12-16 @ 13:57:57
Några tänker ta bort pepparkaksgubbar och nu ska den svarta dockan och "jude"dockan på julafton tas bort. Det är som förintelsen, vi tar bort dom som inte är som vi. Sverige är så jäkla rädda att bli kallade för rasister, att dom istället beter sig som ett gäng Sverigedemokrater och raderar allt som dom tror kan vara stötande för utländska. Om jag var utländsk skulle jag uppfatta det betydligt mer stötande att raderas. 

Jag är allt annat än rasist, jag har flera vänner som är utländska och jag älskar dom. Jag tycker att det inte spelar någon roll om man är svart eller vit, en idiot är en idiot liksom. Är det en bra person så har det ingen som helst betydelse vart den kommer ifrån. Men vi har våra traditioner här i Sverige, precis som dom har sina. Dom flyttar hit och får då anpassa sig till samhället vi lever i, varför ska vi behöva ta bort någonting? Det är detsamma med jullov som man inte längre får kalla för just jullov för det är "stötande/kränkande" utan nu måste vi säga vinterlov istället. Det är ett jävla lov vi har runt julen alltså ett fucking jullov?!

Ae jag tycker att detta är helt sjukt. Ska vi inte skippa midsommar med sill och potatis när vi ändå är igång? Sen gör vi det olagligt att fira jul och äta köttbullar, för annars är vi rasister hela bunten. Helt jävla idiotiskt.







Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback