Pink training by Stadium


2012-08-12 @ 16:57:38


När jag är sjuk, som nu, blir jag rastlös och tänker på att träna. Vill ut och gå, röra på mig, dra till gymmet. Men här ligger jag, med feber och en rejäl förkylning, hostar så jag inte kan sova om nätterna och en huvudvärk som snart spränger skallen i småbitar. 
 
MEN..visst vill man ut och träna när man ser fina träningskläder? Skorna skulle jag för tillfället döda för, skulle absolut inte tacka nej till dom. De skor jag har nu är gudomliga, men börjar bli slitna. Får köpa mig ett par snart..






Kommentarer
Postat av: jennie pennie!

vi får verkligen börja ta tag i träningen så fort du blir frisk bästis ! puss !<3

2012-08-12 @ 17:58:32



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback