Hissar & dissar


2012-08-03 @ 18:32:08


- Shopping. Finns det något man blir gladare av? Tänkte på det idag när vi var och shoppade, och när vi var i Stockholm och shoppade..och Kalmar. Man blir så glad när man hittar ett snyggt plagg på rea'n och är lyckligt kär i den där tröjan man köpte. Shopping borde vara en aktivitet på behandlingshem, man blir glad!
 
- Mobilspel. Såfort man har tråkigt så finns dom där och räddar ens dag, säg någon som inte spelar på sin mobil liksom? Bästa som finns när man är uttråkad eller sitter på toan.
 
- Solglasögon. Jag älskar solbrillor, har säkert 20-30 par. Love it.
 
- Köpa saker till andra. Dom blir glada, man blir glad. Glädje helt enkelt.
 
 
 
 


- OS. 
Nu kommer väl alla dessa sportgalningar rasa över mig och mordhota mig, men fyfan vad jag hatar OS. Det är överallt, sänds på TV konstant och folk verkar tycka det är universums viktigaste sak. Sug.
 
- Folk som tar allting på fel sätt. Minsta lilla åsikt man har så ska det vridas och vändas på sanningen. Säger man "jag tycker tomat är gott" så kan man ge sig fan på att någon snart sprider rykten om att man stoppar tomater mellan benen. 
 
-Tutt-hatare. Enda sen jag började blogga har folk varit som tokiga över mina tuttar,klagat på att dom "syns". JA FÖRLÅT ATT DOM FINNS DÅ?! Kan ju förfan inte jag rå för, eller hur? Köp en stress-tutte på Teknik Magasinet så får ni något att klämma på ni också.
 
-Nitar på skor. Det.är.fult. Ser ut som om man ska ut och arbeta som seriemördare eller något.






Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag håller med dig helt!! Älskar din blogg verkligen!! :))

2012-08-03 @ 19:45:56



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback