Såna här kommentarer gör mig överlycklig, en fet blöt kyss till dig Maria! ♥


2012-04-26 @ 22:25:47


Svar; Först måste jag säga ett enooooormt tack, du förstår inte hur glad jag blir av såna här kommentarer, du har gjort min dag sötnos! Så många lyckliga pussar och kramar till dig

Sedan till frågan: Hur jag hade gjort vet jag inte exakt, beror nog på vilket humör jag hade varit på. Hade jag vaknat på fel sida hade nog var och en av killarna fått sig varsitt knä mellan benen och en kommentar som "sådär ja, nu finns det ingen chans att ni föröka er era jävlar". Hade jag haft en bra dag hade jag skrattat åt dom fullständigt och hade bitch-humöret varit på hade jag gått fram till dom och ställt dom mot väggen med en fråga som "varför går ni runt och säger att jag sugit av hela ekvägen? Är ni avundssjuka för ni själva inte får er något eller är det helt enkelt så att ni faktiskt aldrig fått en avsugning för ni inte har något att suga på?" eller "hej snygging, jag undrar om du skulle vilja ha en avsugning? Eller justfan, jag suger bara av killar som bor på ekvägen". Jag tar ju inte åt mig av skitsnack utan ser det oftast som en komplimang att människor väljer att prata om mig av alla miljontals saker man kan prata om, det är ju lite smickrande att dom bryr sig tillräckligt mycket för att vilja gå runt och hitta på saker bara för att få nämna ens namn, haha.

Men jag vet ju inte riktigt hur du är som person, och hursom så är det aldrig roligt att en massa folk ska gå runt och tro att man är världens slampa ungefär. Det finns två alternativ: antingen skiter du i det fullständigt, skrattar åt dom och inser att du måste va en jäkla intressant person eftersom dom måste prata om dig hela tiden. Eller också ställer du dom mot väggen och frågar vad det är dom vill egentligen, vart dom vill komma med att snacka en massa värdelös skit.

Om du väljer att prata med dom så vet jag att det ibland kan kännas lite osäkert innan, man kan vara orolig för vad man ska få för svar eller att man ska komma av sig. Jag själv brukar lyssna på lite peppande musik innan jag ska ta ett allvarligt snack innan jag ska ta itu med någon, vill du ha något man verkligen kommer igång av ska du lyssna på:
Kelly Clarkson – Whyyawannabringmedown , Kristinia DeBarge – Goodbye , Cher Lloyd – Swagger Jagger , Kelly Clarkson – Never Again eller Three Days Grace – Riot. Dom får mig alltid att känna mig så jävla grym och oövervinnerlig, man får en självkänsla som aldrig förr.

Du får gärna höra av dig igen och berätta hur det gick för dig, och kom ihåg att inte ta åt dig av skitsnack!






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback