Svarar på kommentarer så får ni tjurskallar gråta hur mycket ni vill ;)


2011-09-14 @ 15:18:00


Svar; Tack så mycket hih! :) Tänker inte ljuga, det gjorde rätt så ont. Men jag gjorde den ju själv, det gör nog inte speciellt ont om man gör det hos en piercare. Jag stack mig först i läppen och la i bedövningssalva (som dock inte hjälpte speciellt mycket) och sen stack jag igenom hela nålen. Gick lite trögt eftersom man har ju såntdär brosk eller vad det nu heter i läppen, känns som små sega kulor, och en sån skulle jag såklart trycka igenom. Insåg sen att hålet var för litet för piercingen men orkade inte göra om, så tryckte igenom ändå. Det gjorde riktigt ont haha!




Svar; Du har inte stört överhuvudtaget, blir suuuuperglad av såna här kommentarer, sitter och bara ler. Tack så jättejättemycket, gud vet inte ens vad jag ska säga hah :blush: Åh usch, sånt är aldrig roligt, tycker så himla synd om dig. Det är jättejobbigt, och efter så lång tid också! :( Jag hoppas det blir bättre för dig. 

Jadu, vad skulle jag göra egentligen? Jag skulle gråta, såklart. Jag skulle bli arg, frustrerad, förvånad, ledsen, chockad, förbannad.. skulle bara känna lite alltmöjligt som inte går att styra. Men framförallt skulle jag bli väldigt ledsen, det är aldrig roligt att få höra att den man älskar inte älskar en tillbaka, det är riktigt hårt. Det är svårt att inte bara stanna upp sitt eget liv och låta allt gå åt helvete, för man blir så himla nere och vill ingenting. Men jag har världens bästa vänner och familj som jag vet skulle stå vid min sida genom precis allting, och dom skulle hjälpa mig fortsätta må bra och gå vidare! Jag hoppas du också har såna vänner, så du inte behöver vara ledsen ensam. Att få tröst är viktigt! Supermånga kramar till dig♥






Kommentarer
Postat av: emmawaernholm ©

sv; jag orkar inte.. trött på allt. Trött på att gå runt och låtsas att jag inte saknar honom.. trött på att alla trot mig.



de är okej och vara svartsjuk hjärtat, det är okej och vara oroligt. mänskligt <3

2011-09-14 @ 17:23:09
URL: http://emmawaernholm.blogg.se/



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback