Jag överlevde tandläkaren! :')


2011-09-26 @ 12:26:02
Och för er som inte vet så har jag extrem tandläkar-skräck. Har därför inte varit hos någon tandläkare på flera år, har vägrat. Men nu var jag där, hon höll på med massa joxjox i munnen och jag klarade av det, känner mig så jäkla grym. Att jag sen insåg att jag är alldeles för sjuk för att gå till skolan var en jobbigare sak, för ja jag vill faktiskt till skolan. Men när jag inte kan svälja annat än mjölk, soppa och glass och febern går upp och ner hela tiden, då känns det ganska meningslöst att gå till skolan.
Såhär sur blir jag när jag måste ligga hemma och vara sjuk! Tror jag ska rita lite, maybe baby.






Kommentarer
Postat av: agnes - agny.webblogg.se

HAHA ah visst va ja snygg? :D tacka nelly.com för att jag uppdaterade :D

2011-09-26 @ 13:35:13
URL: http://agny.webblogg.se/



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback