Detta är vad jag styrt med i cirkus en timme


2011-09-27 @ 12:18:09


Som ni kanske ser är den inte färdig ännu, men det är en judisk pojke under den hemska tiden då Hitler hade makten. Och ja, det är meningen att den ska ser lite slarvig ut, jag tycker det ser mycket bättre ut till en sånhär bild. Finns mycket jobb kvar på den, men jag vill måla färdigt den. Jag funderar faktiskt på att ha den resultatet uppsatt, tänkte göra någon afrikansk kvinna också senare. Bli påmind om hur bra man faktiskt har det. För vi behöver alla bli påminda om att vi har det väldigt, väldigt bra.
Nu ska jag göra något snabbt att äta innan jag hungrar ihjäl, och sedan ska jag fortsätta måla.






Kommentarer
Postat av: emelie svensson

fick den där känslan som man får av "pojken i randig pyjamas" av att se bilderna :)

2011-09-27 @ 17:39:41
URL: http://emeliiiesvenssoon.blogg.se/



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback