Chillar lite, kissar lite, och så vidare


2011-09-02 @ 10:57:28

Här får ni veta något om mig; Jag älskar att sitta på toan. Spelar ingen roll om jag bara kissar, sitter ändå i typ 20min. Läser dassboken, sjunger, tar med mig datan och skämmer ut mig inför hela världen genom att visa & berätta detta. Äsch, alla går på toan. Bara att tjejer har fått för sig att killar inte får veta att dom gör det. Screw you, jag gillart. Bara sitta och göra ingenting, det enda stället man faktiskt får vara heeeelt ensam. Brukar faktiskt sitta och rita på toan, koncentrerar mig så bra då. Hahah nu vet ni detta!






Kommentarer
Postat av: My

svar: men usch så hemskt, men det kommer fler tillfällen och ibland är det bättre att vänta tror jag :) jag är inne på tredje månaden nu :) står mer om det i min bogg :) tack för kommentaren !

2011-09-02 @ 12:24:03
URL: http://morsanmy.blogg.se/
Postat av: Moa

Najs o veta att man inte är ensam om att älska o sitta på toan, har alltid med mig datan!

2011-09-05 @ 16:10:04
URL: http://mowva.blogg.se/



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback