Tio månader med den finaste pojken ♥


2011-10-02 @ 11:41:15

Vi har våra ups and downs, stunder då det är påväg åt fel håll och stunder då din blick får hela min värld att stanna upp. När jag träffade dig var jag liten, sårbar, rädd och ständigt arg på hela världen. Du visade mig direkt vad kärlek innebär, att det är något speciellt, något fint och något underbart. Något som kan få dig att må skit eller känna den största lyckan någonsin. Du gör mig lycklig Felix. Jag fastnade för dig direkt, och med tiden som gått har du tagit över hela mitt hjärta och själ. Att få vara i dina armar gör mig trygg, att få kalla dig Min gör mig varm i hela kroppen. Alla underbara känslor du får mig att känna..Du är fantastisk.
Du är min alldeles egna Mr.Right






Kommentarer
Postat av: sanna

Grattis! :D<3

2011-10-02 @ 16:36:52
URL: http://sasasanna.blogg.se/
Postat av: julia

grattis sötisar!

2011-10-02 @ 17:36:06
URL: http://juliafalknilsson.blogg.se/
Postat av: Meija

Faaan vad söta ni e!! Grattis!

2011-10-02 @ 20:46:20



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback