Svar på kommentar


2011-10-06 @ 23:14:41


Svar;
Först och främst så  tack så jättejättemycket! Vet inte vad jag ska säga, blir jätteglad hih!
Men sen till saken; Jag tog bort vårat förhållande på facebook eftersom vi gjorde slut på morgonen. En hel del bråk och tjafs var inblandat, mer detajlerat om anledningen vill jag inte skriva ut här. Var helt deppig i skolan, pratade knappt och ville typ inte göra någonting. Tur att jag har bästa klassen och lärarna som förstår och försöker göra mig på bättre humör trots att jag bara ville gråta! Jag&Felix smsade en stund, vi tänkte ses efter skolan och prata. Men min mobil laddade ur så vi kunde ju inte få tag i varandra. Visste att han skulle vara med klassen på Mejeriet till straxt före tre, så blev avsläppt där. Efter lååång väntan kom han ut och vi pratade en ordenlig stund. Bestämde oss för att ge det en ny chans och verkligen göra allt för att få det att hålla denna gången!

Jag vill ha det hundra procent förklarat att jag älskar Felix av hela mitt hjärta, för mig finns det ingen annan än just han. Så det hade ingenting med det att göra.

Lycka till med ditt förhållande och massor av kramar till dig!






Kommentarer
Postat av: mogna kvinnor

fina inlägg, tack för att dela detta.

2011-10-07 @ 12:18:29
URL: http://www.flirting.se/mogna-kvinnor/



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback