Agnes födelsedag -bildspam


2011-10-01 @ 09:55:30
0

Jag & brudarna satte oss på någon bänk och tog det rätt lugnt tills pojkarna kom. Vi hittade en kattunge som vi döpte till Cuff och som råkade vara världens sötaste. Spelade fotboll, låg och kolla på stjärnorna osv. Drog sen neråt hamnen och satte oss där en stund :) Det blev en grym kväll med underbart härliga människor och mycket skratt, en kväll jag mer än gärna gör om igen!


Vaknade tidigt, och ja vad kan jag säga? Man mår som man förtjänar. Vid 11.20 ska jag pierca mig, lite nervös faktiskt hah :blush:






Kommentarer
Postat av: emmawaernholm ©

sv; fyfan bakis...

2011-10-01 @ 10:59:32
URL: http://emmawaernholm.blogg.se/



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback