Today's


2011-11-14 @ 08:38:28

Gigantisk t-shirt, svarta leggings, sköna tjockis-strumpor och en hel del smycken. Ser ni min miin på bilden? Haha ser ut som jag sitter och smygbajsar.

Gick upp 7.50 och tänkte att nu jävlar måste jag skynda mig så jag hinner till skolan. När jag går ner för att äta kommer jag på att det är måndag vilket betyder att jag har sovmorgon till 10. Så nu är jag lite trött faktiskt.


Vill också säga ännu en gång hur glad jag är för dom underbara kommentarer som rullat in till "Överviktig och sexig?",
det är så skönt att det fortfarande finns människor som kan tänka sunt!






Kommentarer
Postat av: sanna

vad har du för marscara? sjukt fina ögonfransar.. hela du är fin! Kram ;*

2011-11-14 @ 21:18:37
URL: http://sasasanna.blogg.se/



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback