Svar på frågestunden, del 1


2011-11-05 @ 12:29:41
Anonym;
*Hur nära är du med alexander&sandra?
Preeeetty close. Alexander har varit en av mina bästa vänner i ett år nu, Sandra och jag har bara träffats typ 7gånger men vi pratar om allt verkligen.

*Är dom tsm?
Det är en fråga du får ställa till dom två. Fast visst passar dom skitbra?

*Hur lärde du känna dom?
Alexander kommer jag faktiskt inte ihåg hur vi började snacka, fast vi har haft en del bråk tidigare hah. Sandra lärde jag känna genom Alexander, vi skulle ses alla fyra och då började vi prata en massa.

*Hur kändes det att vara gravid?
Bra och dåligt. Såklart var det jobbigt att hålla på och spy, men det var ändå en glad känsla. Mindre glad känsla när jag visste att jag var tvungen och ta bort det. Minst glad känsla andra gången då jag fick missfall.

*Är du orolig för de där du utreds för?
Det är både ja och nej. Ja för det är ju allvarligt, nej för isåfall kan jag få hjälp.

Älskar din blogg kram!


Nattiz;
Vad tycker du om mej? :)
Vi har inte snackat på skitlänge och det suger get! Men jag tycker du är söt, snäll och har bra humor :)

Katt/hund
Båda!

storstad/landet
Landet, är inte så mycket storstadstjej hah

Cider/öl
Beror på, men cider oftast

hamburgare/pizza
Hamburgare

Thilda;
Hur brukar du och Felix fira när ni har månads dagar?
Det är olika, ibland går vi på bio, ibland lagar vi mat, ibland äter vi ute nånstans (då menar jag inte någon middag för 296526kr, utan bara för att gå ut och äta tillsammans), ibland köper vi presenter åt varandra och ibland ligger vi hemma i ett bad och myser. När vi har 1 år tillsammans har han faktiskt lovat att laga middag, spännande!

Vad är det bästa du vet med han?
Att han finns där när jag behöver honom, att han ställer upp och visar att han verkligen bryr sig om mig på riktigt.

Vart går du i skolan?
Jag går på Lanternan i Västervik, superbra skola måste jag säga!

Favorit affär?
Ouf, svårt, jag är lite klädgalen av mig. I lilla Västervik är helt klart Borka min favorit, annars är det svårt att bestämma mig för en enda haha!

Hoppas allting är bra med dig! <3


hölje;
hur många unika läsare har du per dag?
Det är olika från dag till dag, dom senaste dagarna har det legat på ungefär 90, så inte speciellt många, men jag klagar inte, är nöjd med er fina läsare!

vad skulle du helt äta: grisknorr eller tånaglar?
Hahah ååh, det var svårt. Jag har fotfobi men grisknorr låter så vidrigt..tånaglar tror jag! Helst tvättade..haha


Hehe;
-varför startade du en blogg?
Från början startade jag bloggen för att ha någonstans att samla alla mina miljarder tankar som snurrar runt i huvudet, med all positivitet från er läsare har jag fortsatt och nu är jag nog lite blogg-beroende.

- Hur visste du att Felix va den rätta?
Jag har alltid trott på att det finns en speciell person för alla, och enda sen jag var liten har jag varit övertygad om att mina första lyckliga känslor ska komma när jag träffar den personen. För mig är Felix speciell, det har känts bra sen första gången. Och dom lyckliga känslorna svämmar över. Det känns helt rätt helt enkelt.

-Hur gör du din blogg så bra!?
Va gullig du är! Jag blandar allt i min blogg. Glatt, sorgligt, argt, musik, kläder, kärlek, vänskap, familj och allmänt. Dessutom är jag alltid ärlig i min blogg, har jag en dålig dag så märks det tydligt.

-Hur skulle du reagera om Felix gjorde slut? (inte för att jag tror att han skulle göra det!)
Usch, det skulle vara hemskt. Jag är en sån person som genast lägger skuld på mig själv, så jag skulle nog ligga vaken om nätterna med gråten i halsen och grubbla över vad jag gjorde så fel osv. Jag hoppas att om det någonsin tar slut så ska vi fortsätta vara vänner, skulle vara förstörd utan honom i mitt liv.

- Varför är du så underbart fin!??
Gud va gullig du är, det kan jag väl inte svara på hah! Men det måste väl isåfall vara att jag tagit efter min kära mor :)

Jag älskar din blogg Izabelle!!


Emmawaernholm;
1. Vad tycker du om mig? :)
Jag tycker du är en bra vän som ställer upp, du är rolig att umgås med och du är grym på att fota, älskar att kolla bilderna i din blogg! Dessutom är du himlans snygg.

2. Vad tycker du om min blogg? :)
Jag tycker om den, somsagt så älskar jag att kolla alla superfina bilder du bjuder på!

3. hihihihih kommer du ihåg för cirka ett år sen innan du och felix vart tsm och vi var, och du berättade om när ni nyss hade kysst för första gången och du var så überglaaaaaad? :')
Haha awww :') Gud jag va helt uppspelt efter första kyssen, lyckoruset höll i sig i flera dagar ju haha!


Felix;
hello lovie,
vilket är ditt favorit märke på soffkuddar
Haha kan du sluta vara så efterbliven älskling :( Men märke vet jag inte, tycker om att ta med mina sängkuddar och ha i soffan. Annars gillar jag att ligga mot dig i soffan, det är mysigt.

favorit sort på bröd att mata svanar med
Hahah alltså sär. Kommer inte på vad det heter bara för det, det där brödet som jag berätta att jag och Jennie smygåt av ankmaten vid Kulbacken haha!

ditt favorit ord att säga:)
Älskar. Finns inget mer underbart att varken säga eller höra!
nu har du nåt att svara på, love u :) <3


Robert;
när ska vi dra ihop gängen å ses ? :D
Snart tycker jag, väääldigt snart! :D

vad tycker du om mej? :)
Jag tycker du är såhääääääär snäll och rolig robbiiiis! Rolig att umgås med, en bra vän som går att snacka med när det behövs :)


Lovisa;
Vart i Västervik bor du? nära stan eller inte?
Inte nära, fast inte superlångt bort från mammis. Hos mammis bor jag i kvännaren, hos pappis mellan skogshaga och långrevet typ. När jag är hos Felix (vilket jag är ganska ofta) så bor jag bortåt lager157.

vill du ha choklaD?
Ja, hela tiden!!

vad är det för sjukdom du utreds för just nu?
Bipolär sjukdom, kallades tidigare för Manodepressiv sjukdom.

vart vill du bo när du blir äldre?
Västervik faktiskt. Vill bo en period i Afrika och arbeta som volontär, men annars vill jag bo kvar nära min mamma så jag alltid kan ta hand om henne.

Herta Nilsson;
tror du på ''spöken''?
Ja, har känt av dom & hört dom många gånger. Spökar otroligt mycket hemma hos mig, ibland obehagligt men man vänjer sig.

hund eller katt?
Båda, igen hah!

vad skulle du helst äta spindel/skalbagge?
Åh usch, jag som har småkrypsfobi, hatar allt som har för många ben haha.. Det vet jag faktiskt inte, får rysningar bara jag tänker på alla dom där små läskiga benen hahah!

och, vad tycker du om mig? :)
Känner dig ju inte, men har träffat dig en gång när du och Caroline kom till mig. Du är liten och söt hah, verkar gullig också :)



FANNY;
vad föredrar du helst:
mjukis/jeans?
Mjukis! Älskar slappa och sköna kläder hähä

sommar/vinter?
Sommar, utan tvekan!

smink/eller inte?
Beror helt på ork och humör. Ibland tycker jag det är roligt att sminka mig och så, men vissa dagar orkar jag helt enkelt inte och då är det skönt att kunna gnugga sig i ögonen.

godis/glass?
Svårt :o Glass på sommaren, godis jämt (a)

gurka/morot?
Gurka, finns inget godare i hela världen!

dator/tv?
Beror faktiskt på, är databeroende hah, men det är skönt att bara sitta och dega framför tv:n.

bloggen/facebook?
Det där var svårt! Bloggen tror jag dock, fast är lite smått beroende av facebook med. Men bloggen betyder så mycket mer för mig.

Annaaa;
favorit film?
Ever After & Skattkammarplaneten :)

kan musik påverka din dag mycket?
Ohja! Är jag lite smådepp och lyssnar på någon låt som tar fram dåliga minnen, t.ex. Secondhand Serenade - Your call, då blir jag superdeppig och mår skit.

spelat/ har du spelat något instrument?
Jag har spelat både lite gitarr och en del piano. Inte gått lektioner och så, piano är jag helt självlärd och gitarr spelar majoriteten i min familj.

har du varit utomlands?
Japp, i spanien några gånger och Grekland :)

har du alltid varit bra på aatt rita, ellr har du "lärt dig"?
Skugga och sådant kunde jag ju såklart inte när jag var liten, så jag har lärt mig mycket genom att titta på andra och lyssna på dom få bildlektioner jag haft hah. Jag älskar att rita, rensar bort alla dåliga tankar genom det.

haha, rätt tråkiga frågor, men ingen fantasi för tillfället! puss&kram!






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback