Sjuk, såklart, vad annars liksom?


2011-11-11 @ 14:14:26
Jag har sån tur jämt, vinner alltid i spel, slår mig aldrig, har aldrig varit med om att min pojkvän knuffat mig ur sängen så jag vaknat av att huvudet slagits stenhårt mot en bordskant..och jag är aldrig någonsin sjuk, aldrig! Känner ni ironin? Det bara måste ni, det är så extrem just nu. Ah just det, glömde, jag har alltid snyggt hår på morgonen! Idag tillexempel så stod det absolut inte som taggar åt alla möjliga håll, kände att jag kunde spettat något på mitt sexiga morgonruffs.

Jennie har varit här en stund, hon drog precis. Vi har legat och kollat GW, innan så ritade jag. Ni ska få se om en minut, så snäll är jag. Ska ta mig en dusch också, eller ett bad, inte bestämt mig ännu hähä.


Bild från i våras/somras på gayjennie






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback