Matttttt


2011-11-21 @ 17:52:00

Har en skoluppgift att lämna in om två veckor, att planera matsedel för en vecka. Räkna ut kostnader, skriva recepten och var de kommer ifrån osv. Jag som i stort sett aldrig följer recept,utan mer provar mig fram och hoppas på det bästa, är nu tvungen att både skriva upp vad jag häller i och hur mycket, och sedan hitta på något bra namn åt skiten haha. Duktig.

Ska nu spara mitt arbete och sedan packa ihop mina träningsgrejer. Härligt att äntligen få träna lite!






Kommentarer
Postat av: sally

Åt exakt samma som på bilden ikväll ;)

Gillar din blogg starkt!

2011-11-21 @ 22:43:55
URL: http://sallylind.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

mums vad gott det ser ut!



//Anna

driver klädmärket och webshoppen Avanna

snygga tshirts linnen magtröjor tygkassar mm

www.avanna.se

2011-11-23 @ 23:13:40
URL: http://pyttis.blogg.se/



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback