LOL


2011-11-11 @ 14:41:24

Än så länge är det bara en ful skiss och syns knappt vad det ska föreställa haha, men tänkte att eftersom min älskade pojke är nästintill besatt av spelet, så kan ju jag lika gärna göra något bra av det själv? Så jag tog det nya A4-blocket jag fick av mamma (fick ett A4 och ett A5, sen har jag ju redan ett A3) och satte mig & ritade. Tog drygt en timme att bara få till denna, så det är många timmars jobb kvar på den. Men än så länge är den faktiskt riktigt rolig att försöka sig på, en bra bild att utveckla sig med, mycket små detaljer och annorlunda grejer.

Snart kommer min älskade hem, och ikväll ska jag & Sandra laga mat åt våra fina pojkar. Gissar på att det kommer bli suuuper!






Kommentarer



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback