Frågor&svar


2011-11-14 @ 22:19:00

Svar; Mjo har svarat på det ett antal gånger hah, men kan ta det en sista då. Och tack så mycket för grym tjej :)
Ja han var väl inte riktigt "pojkvänsmaterial" kanske, och det gick inte så bra för vårat förhållande då. Han hade stunder då han verkligen var underbar, och det var väl därför jag var så kär i honom. Men alltför ofta var han inte speciellt underbar, om du kollar längre bak i denna eller min gamla blogg så kan du förstå vad jag menar, orkar inte riktigt dra upp allt som hände mellan oss, det är då-tid liksom, vill leva här och nu. Men anledningen till att det tog slut var pga jag var full och kunde (otroligt nog) tänka klarare då. Han skulle iväg på cup och jag visste att han skulle vara otrogen, så tyckte det var lika bra att bara avsluta det hela där. Mådde väldigt dåligt över honom alltför länge, men sen träffade jag ju Felix och det finns ingen bättre eller finare kille. Aldrig har jag känt en sådan lycka som Felix får mig att känna varje dag. Det jag & Jesper hade var aldrig riktig kärlek egentligen, kärlek handlar om två personer som älskar varandra och vill göra allt för varandra. Det jag & Felix delar är äkta kärlek och jag vill aldrig behöva vara utan honom!



Svar; Jadu.. Jag är inte smal, definitivt ingen pinne. Jag är kurvig som saten, men jag ser mycket hellre ut såhär än som jag gjorde förut. Jag mådde inte bra av att se ut på det sättet, och jag såg ju ändå mig själv som fet oavsett hur många kilon jag tappade, så vad spelar det för roll egentligen? På den tiden ska jag, skamligt, erkänna att jag faktiskt ville vara en pinne, jag tyckte utstickande revben var vackert och jag kände mig fin när jag såg att dom syntes på bilder. Jag blev glad när alla kläder blev för stora, jag kände mig så mycket finare då. Men nu tycker jag inte det är fint alls, det är mycket finare med kurvor än med knotor!

Hur snyggt är detta? "nääe alltså det är inte för jag är smal haha, det är för min bröstkorg är så stor", den meningen känner nog Jennie, Agnes & Annie igen ganska väl, mina älskade bästa skyddsänglar som räddade mig.


Ser mycket hellre ut såhär isåfall







Kommentarer
Postat av: Anonym

är dom smala bilderna på dig!?

2011-11-15 @ 12:56:28
Postat av: agnes - agny.webblogg.se

Jag är stolt över dig min älskade att du tog dig ur, visst jag annie och jennie gjorde en hel del men bara DU kunde välja om du ville må bra eller inte. Så dehär ska du vara glad och stolt över, att du faktiskt klarade dig.. De gick för långt gumman, alldeles för långt. Men för att inte se de negativt kan vi tänka positivt o säga att de kanske behövdes. För de fick dig börja tänka igen o komma på att du faktiskt ville leva ♥ I love you!

2011-11-15 @ 14:45:25
URL: http://agny.webblogg.se/
Postat av: sanna

sjukt jobbigt att vara för smal.. Kram <3

2011-11-15 @ 17:52:30
URL: http://sasasanna.blogg.se/
Postat av: malin

jag ville bara säga, jag tycker du e fin som du är! och jag älskar din blogg, hur du skriver och allting :) kram

2011-11-15 @ 20:38:46
URL: http://mmaallahh.blogg.se/
Postat av: Malin Alnefjord

kan inte förstå hur jobbigt det där måste ha varit. dock känner jag att jag ibland skulle vilja bara sluta äta och få slut på all skit jag får för att vara lite större än andra i klassen. det är bra ändå att du har kommit ur den fasen, hoppas du mår bra!

kram!

2011-11-15 @ 21:29:45
URL: http://malinalnefjord.blogg.se/



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback