Hemma från bion


2011-05-25 @ 21:31:00
Vi såg "Pirates of the Caribbean -i främmande farvatten", den var ungefär såhäääääääääääär bra och ett plus var dom snygga människorna man kunde dregla lite över. Just nu sitter jag hemma hos Felix som är superglad eftersom hans beställda kläder kommit, haha gulle. Nu ska jag byta om till lite varmare kläder så ska vi förbi hans pappa en stund innan vi drar tillbaka och sover här :)


Ungefär såhär såg jag ut när Johnny Depp och andra snyggingar sprang runt i piratkläder..mmm lite mera m-u-m-s i livet!




Måste lägga till detta; tack till alla grymt fina kommentarer ni skickat idag, blir så himla glad. Ni är underbara!

 







Kommentarer
Postat av: Annathea

sv; har precis lagt upp en ny på fb, och ska försöka få ut den på youtube! kvaleten är dock usel, men men! det är så himla kul att du tycker om min röst! jag ska alltid ha med mig det du har sagt! tack det samma, du är helt sjukt vacker! ja, det är faktiskt ganska så konstigt, hihi, jo, min pappa heter peter och min låtsassyster Malin Tornberg och din syster nattis har/är väldigt bra kompisar Kram!

2011-05-25 @ 21:57:36
URL: http://annatheas.blogg.se/



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback