Har legat och glott O.C med min kära pojk ett tag


2011-05-24 @ 21:27:00
Eller ska jag säga ett par dagar? Vi har en tendens att bli besatta av ett program, och nu har det råkat bli O.C så vi kollar på det hela tiden, vi får panik när det händer dåliga saker i programmet osv... I know, obsessed.

Nu ska vi gå ner och äta lite ungspannkaka (hur i helvete stavas pannkaka/pankaka? har aldrig vetat det) och sedan ska vi iväg och hämta hans kemibok så jag kan hjälpa han plugga tills imorn. Dock är jag värdelös på sån skit men det ska nog funka haha.


Irriterande hur snygga dom är..







Kommentarer
Postat av: annathea

hej isabelle!

ville bara säga att jag är så himla förvånad över hur bra du har lyckats med att sluta lyssna på alla dåliga saker som folk säger om en, och bara räkna med vad de närmaste och man själv tycker! själv har jag jäkigt lätt för att ta åt mig av vad folk säger, och kan inte ta åt mig komplimanger, utan jag måste alltid säga emot, av någon jäkla anledning! du är så jäkla grym helt enkelt! sluta inte blogga, för DU stärker så jäkla många andra tjejjers självförtroende, t.ex. mitt. skulle vara jättekul om du ville lyssna på den här, men känn absolut inget tvång! ha det så bra! kram!

http://www.youtube.com/watch?v=hLGMuCeka3g

2011-05-24 @ 23:18:54
URL: http://annatheas.blogg.se/



NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)


URL:


DIN KOMMENTAR:






























Trackback